Ilmoittautuminen

Lauttasaaren Pyrintö on siirtynyt sähköiseen ilmoittautumiseen niin lasten kuin aikuistenkin kohdalla. Pääset tutustumaan tarjontaan sekä ilmoittautumaan ryhmiin alla olevan linkin kautta (tuntitaulukko). Tutustuminen tunteihin ei vaadi vielä rekisteröitymistä.  Myös kesäleireille ilmoittautuminen tapahtuu tämän kautta.

Aikuisilla riittää 1 ilmoittautuminen ja se oikeuttaa osallistumaan kaikille aikuisten tunneille.

Ilmoittautuminen ryhmiin on auki. Tästä ilmoittautumaan.

Ohje kuinka rekisteröityminen ohjelmaan ja ilmoittautuminen jumppiin tapahtuu:

OHJE:

1.      Valitse yllä olevasta kalenterista (tuntitaulukko) itsellesi sopiva ryhmä ja paina “ryhmän nimeä”

2.      Tarkista, että valitsit oikean ryhmän ja paina “ilmoittaudu”

3.      Ilmoittautuminen vaatii kirjautumista:

VANHA KÄYTTÄJÄ:

-          Jos sinulla on jo tili Hoikassa, voit painaa kohtaa “kirjaudu sisään” ja seurata ohjeita

UUSI KÄYTTÄJÄ:

-          Paina kohtaa “rekisteröidy”

Aikuinen jumppari: Täytä kaikki lomakkeen pyytämät tiedot ja paina lopuksi “rekisteröidy”. Tähdellä merkityt kohdat ovat pakollisia.

Lapsen vanhempi: Rekisteröi ensin itsesi Hoikan käyttäjäksi. Rekisteröitymisen jälkeen mene kohtaan OMAT TIEDOT ja välilehdelle HENKILÖTIEDOT. Tämän jälkeen oikeasta laidasta valitse UUDEN ALIKÄYTTÄJÄN REKISTERÖINTI ja lisää lapsi (lapset) alikäyttäjiksi.

4.      Valitse se ryhmä mihin haluat ilmoittautua. Lapsen vanhempi: muista valita ”valitse toinen henkilö” alasvetovalikosta alikäyttäjäksi rekisteröity lapsesi ennen ryhmän valintaa.

5.      Ilmoittautumiset rekisteröityvät, kun olet hyväksynyt luotavan laskun

6.      Saat sähköpostiisi vahvistuksen rekisteröitymisestä sekä jokaisesta ryhmästä, johon olet ilmoittautunut.

Mahdolliset kysymykset voi osoittaa sähköpostilla osoitteeseen: lauttasarenpyrinto@gmail.com.

Lauttasaaren Pyrintö ry:n  Tietosuojakäytäntö

Lauttasaaren pyrintö ry noudattaa tietojenkäsittelyssä turvallista ja lainmukaista henkilötietojenkäsittelytapaa. Huolellisella tietojenkäsittelyllä varmistamme velvoitteiden ja vaatimusten noudattamisen sekä asiakkaidemme / jäsentemme oikeuksien turvaamisen parhaalla mahdollisella tavalla.

Lauttasaaren pyrintö ry pitää asiakkaistaan / jäsenistään rekisteriä yhteydenpitoa, tiedotusta ja laskutusta varten.

Muistathan, että asiakas / jäsen voi koska tahansa tarkastaa rekisterissä olevat tiedot. Muutokset tietosuojakäytänteissä eivät vaadi asiakkailta / jäseneltä mitään toimenpiteitä.

Lauttasaaren pyrintö ry on laatinut tarkemman rekisteriselosteen, jossa selvitetty miten, mihin ja millä tavalla yhteys- ja henkilötietoja käsitellään.

Tietosuojaan liittyvissä asioissa yhteyshenkilö on Annu Tuominen.