Kevään 2023 loppukauden tiedote

3.5.2023

Kevään 2023 loppukauden tiedote.

Sonetta Harjanne on valittu seuran uudeksi puheenjohtajaksi. Onnittelut. Kiitos Annu Tuominen, joka hoiti erinomaisesti seuran puheenjohtajuutta usean vuoden ajan.

Kausi lähenee loppuaan. Drumsö lågstadieskolanissa viimeinen tunti on keskiviikkona 24.5. Lykillä viimeinen tunti on tiistaina 30.5. Päivätunnit eli tiistaisin klo 11-12 ja perjantaisin klo 13-14 jatkuvat kesäkuun puoliväliin saakka. Tiistain tunti siirtyy kesäkuuksi kirkon jumppasaliin. Viimeinen päivätunti on perjantaina 16.6.

Lauantaina 13.5. on Lauttasaaren liikuntapäivä. Pyrinnöllä on tuolloin yksi tunti suunnattuna aikuisille. Tunti pidetään klo 13.15-14 kirkon portailla. Tunti on suunnattu kaikille, jotka pystyvät liikkumaan portaissa. Tule kokeilemaan porrastreeniä iloisen musiikin tahdissa. Ja ota kaveri mukaan! Sään mukainen vaatetus. Ohjaajana Elina.

Maanantain tunneilla ei tarvita enää loppukaudella käsipainoja, pelkkä matto riittää.