Kauden aloitus ma 10.1. lue tarkemmat ohjeet

7.1.2022

Aikuisten tunnit aloitetaan maanantaina 10.1.2022 virtuaalitunteina kunnes koronatilanne mahdollistaa aikuisten ryhmäliikunnan saleissa. Syksyn aikuisjäsenet saavat sähköpostilla tiedon kauden aloituksesta. Ja linkit kevään jumppiin lähetetään kevätkaudelle mukaan ilmoittautuneille sunnuntaina 9.1.2022. Muistatan siis käydä ilmoittautumassa viimeistään 9.1.2022 klo 12 ja näin varmistat, että saat itsellesi linkit virtuaalitunteja varten.

Lasten kauden aloitus siirtyy... sillä seura on päättänyt odottaa aluehallintoviraston päätöstä. Kaikki lasten ryhmät aloittavat siis aikaisintaan ti 18.1. ja ke 19.1.. Aloitus siirtyy edelleen, jos aluehallintovirasto päättää keskeyttää lasten harrastustoiminnan.

Ilmoittautumaan tästä