Päivitys Pyrinnön aikuisjumppiin

22.11.2020

Seuran johto seuraa yleisiä ohjeistuksia koronan suhteen. Kaupungilta tulleiden ohjeiden perusteella toimimme seuraavasti. Koska jumpat eivät ole joukkue- eikä kontaktilaji, niin Pyrinnön aikuisten ryhmiä ei tarvitse laittaa tauolle seuraavaksi 3 viikoksi (eli ajalle 23.11.-13.12.2020). Huomioitavaa kuitenkin on, että ryhmässä saa olla paikalla 20 osalistujaa, mikä tarkoittaa sitä, että jumppaamaan pääsee ensimmäiset 19 ohjaajan lisäksi. Pyrintö on kuitenkin aiemmin tiedottanut, että Sähinässä ja Pajalahden koululla sekä tiistain Lykin tunnilla osallistujamäärä on kuitenkin enintään 15. Tämä rajoite pätee edelleen. Lisäksi torstain tunti on siirretty alkavaksi klo 19.05, jotta vältytään kontaktilta edellisen ryhmän kanssa. Torstain tunti loppuu klo 20.05. Maanantain klo klo 18 tunti pidetään edelleen ulkona. Kokoontuminen Lykin ulko-ovien edessä.