Aikuisten tunnit siirretään pidettäviksi ulkona

16.10.2020

Seuran johtokunta on sopinut aikuisten toimintaan liittyvät seuraavat erityisjärjestelyt toiminta-alueensa epidemian kiihtymis- ja laajenemisvaiheiden ajaksi:

aikuisten tunnit siirretään viikosta 43 (maanantai 19.10.2020) alkaen ulos seuraavasti:

maanantaisin klo 18-19 kokoontuminen Lykin ovien edessä

tiistaisin klo 10-11 kokoontuminen Pyrkällä

tiistaisin klo 17-18 kokoontuminen Lykin ovien edessä

keskiviikkoisin klo 19-20 Pajiksen katoksella

torstaisin klo 19-20 kokoontuminen Lykin ovien edessä

Ulkona pidettävien tuntien osalta säävaraus. Ulkotuntien sisältö sopeutetaan ulkotiloihin. Keskiviikon hiit tunti jää toistaiseksi pois valikoimasta. Keskiviikon klo 19-20 tunti koostuu normikeskiviikon tunteja soveltaen. Eli tunti koostuu kahdesta sisällöstä, ensin kiertoharjoittelua ja pilatesta loppuosa tunnista.

Tätä ohjelmaa noudatetaan kunnes viranomainen antaa uudet linjaukset harrastetoimintaa koskien. Pyydämme huomioimaan myös aikaisemmat ohjeet koronaan liittyen.