Kausi alkaa tiistaina 1.9.2020

16.8.2020

Lauttasaaren Pyrinnön syksyn 2020 kausi alkaa tiistaina 1.9.2020. Sähinän tiistain aamun jumppa alkaa 8.9.2020. Luvassa on hieman uudistettu lukujärjestys sekä lasten että aikuisten osalta. Tutustu tuntitarjontaan aikuisten osalta täältä  . Olemme saaneet uusia ohjaajia joukkoomme. Aikuisten ohjaajat on esiteltynä omassa osiossaan. Pääset tutustumaan heihin tästä.

Uutuutena perhejumppa, mikä on tarkoitettu 1-5 vuotiaille ja vanhemmille. Perhejumpassa lapset jumppaavat yhdessä tutun aikuisen kanssa. Tarjolla on myös lapsille jumppaa. Tutustu täältä.  Tarjolla on myös tuttuun tapaan sporttista, tällä kertaa sporttiksessä on 2 eri ryhmää. Tutustu täältä.

Tunneille ei saa tulla yhtään kipeänä ja suosittelemme, että kaikki pesevät huolellisesti kätensä ennen ja jälkeen tuntien. Aikuisten osalta tunneille kannattaa ottaa oma jumppamatto mukaan.

Seuraamme yleisiä ohjeistuksia koronan suhteen ja olemme tehneet suunnitelmat myös mahdollisten rajoitusten osalta. Mikäli rajoituksia tulee, olemme varautuneet siihen, että osa tunneista pidetään virtuaalisina, joko facebookin ja instagramin välityksellä. Lisäksi tulemme tekemään jumppavideoita, joiden linkit lähetetään jäsenille.