Vuosikokouksen jatkokokous maanantaina 6.5.2019

22.4.2019

Hyvä Lauttasaaren Pyrinnön jäsen / jumppaaja ja lapsijäsenen / lapsijumpparin vanhempi.

Pidimme seuran vuosikokouksen 28.3. Vuosikokous jouduttiin keskeyttämään, sillä meillä ei ollut yhtään ehdokasta puheenjohtajaksi. Olemme nyt löytäneet mahdollisen puheenjohtakaehdokkaan ja pidämme siirretyn vuosikokouksen maanantaina 6.5. Esityslistalla on myös seuran sääntöjen päivitys ja muiden johtokunnan jäsenten valinta. Johtokunnassa on edelleen vapaita paikkoja ja toivoisimmekin saavamme johtokuntaan uusia kasvoja teistä jumppareista / jumppaajien vanhemmista. Kiinnostuksen toimia johtokunnassa voi ilmaista etukäteen meidän ohjaajille tai sähköpostilla osoitteeseen lauttasaarenpyrinto@gmail.com. Kiinnostuksen voi ilmaista myös vasta paikanpäällä kokouksessa.

Tervetuloa Lauttasaaren Pyrinnön vuosikokouksen jatkokokoukseen maanantaina 6.5.2019 klo 19.00 Lauttasaaren Yhteiskoululla (mikäli saamme tilat sieltä, muussa tapauksessa tila vaihtuu)