Seuran vuosikokous torstaina 28.3. ja muuta tärkeää tietoa

28.2.2019

Kevätkausi on jo hyvässä vauhdissa, tässä tietoa muutamista seuran tärkeistä asioista.

KEVÄTTIEDOTTEEN SISÄLLYS
1. Vuosikokous 28.3 (Save the Date)
2. Haussa uusia ohjaajia sekä jäseniä johtokuntaan
3. Kevään saliperuutukset
4. Muistutus maksuista
5. Huomasithan Historiikin

VUOSIKOKOUS  (SAVE THE DATE)

Lauttasaaren Pyrinnön vuosikokous pidetään torstaina 28.3 klo 19:30 (Casa Mare). Vuosikokoukseen ovat tervetulleita kaikki seuran jäsenet sekä muut toimintaan osallistuvat (äänioikeus vain jäsenmaksun maksaneilla). Tämän vuoden kokouksessa esityslistalla tulee olemaan muun muassa uuden johtokunnan valinta. Toivomme kokoukseen ennakkoilmoittautumista su 24.3 mennessä sähköpostilla lauttasaarenpyrinto@gmail.com (jotta osaamme arvioida tilantarvetta).

Kokouksen esityslista julkaistaan seuran nettisivuilla. Löytyy tämän sivun alalaidasta.  Mikäli haluat saada etukäteen lisätietoa kokouksesta, niin olethan yhteydessä seuran puheenjohtajaan Johannaan (johanna.timonen@rantakirppu.fi).

Kaikki vuosikokoukseen osallistujat saavat kokouksen jälkeen t-paidan! (tarjolla vain yhtä kokoa ja yhtä väriä)

HAUSSA UUSIA OHJAAJIA SEKÄ JOHTOKUNNAN JÄSENIÄ SEURAAVALLE TOIMINTAKAUDELLE

Lauttasaaren Pyrinnön toimintaan kaivataan uusia toimijoita. Vuosikokouksen yhteydessä johtokunnasta on vapautumassa paikkoja, myös uusi puheenjohtaja sekä rahastonhoitaja ovat hakusessa. Johtokunnan tehtävien lisäksi haemme uusia ohjaajia syksystä 2019 alkaen.

Onko sinulla kiinnostusta olla mukana kehittämässä seuraa tai tiedätkö jonkun, joka voisi olla näistä tehtävistä kiinnostunut? Mikäli haluat tulla itse mukaan, osaat vinkata sopivan henkilön tai haluat kysyä lisää näistä tehtävistä, niin olethan yhteydessä seuran puheenjohtajaan Johannaan (johanna.timonen@rantakirppu.fi).

KEVÄÄN SALIPERUUTUKSIA

LYK:n peruutukset
- 11.-28.3
- 30.4
- 1.5

Myllykallion peruutukset
- 1.5

MUISTUTUS MAKSUISTA

Olethan muistanut ilmoittautua kevään toimintaan Hoikassa? Aloitamme kevätkauden maksujen tarkistuksen lähiviikkoina. Mikäli sinulla on maksuihin liittyen kysymyksiä, voit olla meihin yhteydessä lauttasaarenpyrinto@gmail.com.

HUOMASITHAN HISTORIIKIN

Seuramme täytti viime vuonna komeat 90-vuotta. Lauttasaaren vanhimman urheiluseuran aikamatka löytyy PDF-muodossa seuran nettisivuilta: https://lauttasaarenpyrinto.sporttisaitti.com/

Liikunnallisin terveisin
Lauttasaaren Pyrinnön väki